XX Strzelecki Puchar Starosty Pilskiego

Kategoria
Zawody strzeleckie
Dates
2025-05-17 11:00 - 14:00
Miejsce
28A, Studzieniec, gmina Chodzież, powiat chodzieski, województwo wielkopolskie, 64-800
E-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Regulamin otwartych zawodów strzeleckich w dyscyplinach: kulowych - pistolet i karabin oraz strzelba gładko lufowa – „Trap” i „ Poppery” w Chodzieży.

Klub zabezpiecza broń i amunicję w konkurencjach boczny zapłon, strzelba, karabin oraz pistolet centralny zapłon.

Dozwolona broń własna oraz pisemnie użyczona (obowiązuje wpis do rejestru strzelnicy).

  1. Cel zawodów

  • Popularyzacja strzelectwa sportowego jako sportu olimpijskiego oraz proobronnego przeciw wykluczeniu strzelectwa.
  • Umożliwienie realizacji „Regulaminu Licencyjnego PZSS” oraz Ustawy o Broni i Amunicji.
  • Kwalifikowane współzawodnictwo w strzelectwie sportowym do rocznego rankingu w klubie, pistolet, karabin, strzelba. Zapewnienie Członkom Klubu Tym co nie mają broni własnej startu z broni organizatora.
  • Promocja Powiatu Pilskiego poza jego granicami.
  1. Organizator

  • Strzelecki Klub Sportowy „Inter - Continental” Piła.
  1. Termin i miejsce zawodów

  • 17.05.2025 r. w godz. 10.00 -15.00 ( sobota).
  • Strzelnica „HUBERTUS” Chodzież (obowiązuje regulamin strzelnicy „HUBERTUS” Chodzież).
  1. Rozpoczęcie konkurencji

  • Zgodnie z terminem określonym podczas zgłaszania się na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., bezpośrednio po rejestracji oraz opłatach wg nowego regulaminu.
  • Prosimy o przestrzeganie czasu strzelań.
  • Kontrola broni na stanowisku startowym.

09.30 -10:15 Sprawy organizacyjne.

10:15 Rozpoczęcie konkurencji na osiach:

  1. Oś 25 m – tarcza wzór 23 p.: pistolet/rewolwer boczny zapłon kal. 5,6 mm
    10 strz. ocenianych, 5 próbnych (postawa stojąc - dozwolone oburącz)
  2. Oś 50 m – tarcze wzór ½ 23 p. karabin boczny zapłon kal. 5,6 mm.
    10 strz. ocenianych, 5 próbnych (postawa leżąc z podparciem)
  3. Oś 100 m – karabin centralny zapłon kal. do 8 mm, dowolne przyrządy celownicze, bez lunet
    10 strz. ocenianych, 3 próbne – tarcza 23p (postawa stojąc przy słupku)
  4. Oś „Trap” stanowisko 2 i 4. UWAGA: tylko przy zgłoszeniu sie do startu minimum 8 zawodników
    10 rzutków ocenianych, bez rzutków próbnych.
  5. Oś „Bażant” – 25 m. pistolet centralny zapłon
    10 strzałów ocenianych, 3 próbne – tarcza 23p (postawa stojąca dozwolone oburącz)
  6. Oś „Zając” – Strzelba IPSC – cele poperów na dystansach 10-15-20m
    5 strzałów ocenianych w czasie .
  7. Oś 50 m – karabin boczny zapłon kal. 5,6 mm ”Snajper” – tarcze ½ 23p
    10 strz. ocenianych (dowolne przyrządy celownicze w tym lunety, kolimatory, postawa stojąc z oparcia łokciowego o pulpit)
  8. Oś „Dzik – 50 m” konkurencja „ruchoma tarcza” 20 strz.
    10 x przebiegi wolne czas 5.sek + 10 x przebiegi szybkie czas 2,5 sek. oraz 5 strzałów do tarczy centralnej.
  9. Oś 100 m – karabin centralny zapłon kal. do 8 mm, „Snajper”, dowolne przyrządy celownicze w tym lunety, kolimatory
    10 strz. ocenianych, bez próbnych – tarcza ½ 23p (postawa bezpieczna: stojąc przy słupku lub siedząc przy stole dozwolony - dwójnóg)
  1. Uczestnictwo – prawo startu w zawodach oraz procedury

  • Członkowie Klubu oraz Inni Członkowie PZSS, posiadający licencję PZSS wcześniej zgłoszeni na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (zgłoszenia startu prosimy przesyłać do godz.20.00 do czwartku w tygodniu przed zawodami).
  • Wymagane jest przybycie do biura zawodów i rejestracja w zgłoszonych wcześniej konkurewncjach.
  • Do godz.12.00 w dniu zawodów można zgłosić swój udział w zawodach (osoby, które nie dokonały wstępnej rejestracji) oraz start w dodatkowych konkurencjach.
  • Posiadający własną broń
  • Klub zabezpiecza broń i amunicję w konkurencjach boczny zapłon, strzelba, karabin oraz pistolet centralny zapłon.
  • Brak stawienia się w ustalonym czasie bez informacji, skutkuje brakiem możliwości startu i zwrotu startowego
  • Zawodnicy ujęci w zmianach startujących wg zgłoszenia e-mail lub sms po osobistym potwierdzeniu danych na liście startujących oraz w metryczce startu w danej konkurencji, obowiązują metryczki wg PZSS.
  1. Klasyfikacja

  • Indywidualna: Open – oddzielnie Seniorzy oraz Młodzież.
  1. Nagrody

• Puchary za I miejsca w konkurencji, dyplomy do V miejsca w konkurencji lub certyfikat uczestnictwa w zawodach.

  1. Zgłoszenia

  • Zgłoszenia należy kierować na dares: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do godz.20.00 do czwartku w tygodniu przed zawodami, a w przypadku nieobecności należy powiadomić Organizatorów zawodów
  • Istnieje możliwość startu w dodatkowych konkurencjach poza wstępnie zgłoszoną konkurencją przy zgłoszeniu się w dniu zawodów do godz.12.00.
  • ILOŚĆ STARTUJĄCYCH OGRANICZONA – DO 80 ZAWODNIKÓW
  1. Koszty uczestnictwa

  • Członkowie klubu startujący z własną broń i amunicją - strzelba = 60,00 zł w tym rzutki, pozostałe konkurencje = 50,00 zł
  • Startujący z broni i amunicji „organizatora” ponoszą ponadto koszty zużytej amunicji wg kalkulacji po „kosztach”.
  • Członkowie Honorowi Klubu opłata 50% kosztów startowego + koszty amunicji przy broni i amunicji organizatora.
  • Zawodnicy od młodzika do młodzieżowca start bezpłatny tylko w konkurencjach strzelba „trap” ora karabin i pistolet boczny zapłon.
  • Prosimy by Startujący w konkurencjach kulowych posiadali własne lunety obserwacyjne jężeli ich potrzebują.
  • Kontrola broni i amunicji przed zawodami oraz wyrywkowo na stanowisku przez Kierownika zawodów.
  1. Inne procedury

  1. Wjazd/wejście na strzelnicą za zgodą Kierownika Zawodów lub kontrolera obecności na podstawie rejestru – e-mail (sms) zgłoszenia startu, obowiązuje max uczestnictwo 80 osób.
  2. Ustawianie samochodu w wyznaczonej strefie, przodem do drogi wyjazdowej.
  3. Potwierdzenie przybycia w biurze zawodów - podchodzenie pojedynczo do funkcyjnych zawodów, podpisaniu listy startowej z wpisem: że stan zdrowia umożliwia start w zawodach, opłata startowego, pobranie metryczki zgłoszonej konkurencji ponadto wpisać numery wnoszonej broni z nr. książeczki posiadacza broni ( wymogi ustawy o broni i amunicji).
  4. Przestrzegania zasad bezpiecznego przenoszenia broni, tylko w futerałach lub zasobnikach, obowiązują wskaźniki bezpieczeństwa podczas wyjmowania broni na stanowiskach.
  5. Udanie się na wyznaczoną oś strzelecką, obowiązuje ubiór i osprzęt strzelecki oraz maseczka ochronna i rękawiczki.
  6. Na wyznaczonej osi zgłaszają przybycie u sędziego/prowadzącego konkurencję, który określa kolejność strzelania oraz miejsce pobytu na osi strzeleckiej, na liście startowej odznacza obecność.
  7. Po zakończeniu strzelania konkurencji sędzia podaje przestrzeliny, który wpisuje w metryczkę, wynik w biurze zawodów.
  8. Dwa stanowisko strzeleckie w pistolecie i karabinie boczny zapłon wyposażone w lunety i okulary Organizatora.
  9. Każdy startujący ok. 15 minut po zakończeniu ostatniej konkurencji o ile nie czeka na oficjalne zakończenie może odebrać w biurze zawodów certyfikat startu.
  10. Wjazd/wejście tylko za zgodą Organizatorów z racji na ograniczoną ilość miejsc – max 80 Uczestników.
  11. Prosimy o przestrzeganie w/w regulaminu zawodów, określonych dodatkowych procedur i regulaminu na strzelnicy „Hubertus” oraz wykonywanie poleceń Sędziego Prowadzącego Strzelanie. Kwestie sporne, protesty oraz uwagi organizacyjne przyjmują i rozpatrują kierownik zawodów z kierownikiem biura obliczeń i przedstawia Sędziemu Głównym zawodów. Osoby nie respektujące w/w regulaminu i procedur, nie posiadające właściwego ubioru w tym okularów i słuchawek ochronnych lub stoperów nie zostaną dopuszczone do startu w konkurencji.

ORGANIZATOR ZASTRZEGA SOBIE PRAWO ZMIANY W REGULAMINIE ZAWODÓW.

Oświadczenie startującego ujęte na liście startowej oraz na metryczce za osobistym podpisem Startującego.

Startujący oświadcza przez złożenie podpisu na liście startowej oraz metryczce konkurencji , że zapoznał się z regulaminem zawodów oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez biuro klubu SKS
„ Inter-Continental” Piła zgodnie z zapisem w (Dz.U.2018 poz.1000 Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. z późn. zmianami) w tym również nieodpłatne wykorzystanie jego wizerunku z danymi
osobowymi jak na liście startowej lub metryczce podczas relacji z zawodów oraz promocji klubu i strzelectwa.

 

 

 
 

Terminy

  • 2025-05-17 11:00 - 14:00

Wspierane przez iCagenda