XX Strzelecki Puchar Starosty Pilskiego
Regulamin otwartych zawodów strzeleckich w dyscyplinach: kulowych - pistolet i karabin oraz strzelba gładko lufowa – „Trap” i „ Poppery” w Chodzieży.
Klub zabezpiecza broń i amunicję w konkurencjach boczny zapłon, strzelba, karabin oraz pistolet centralny zapłon.
Dozwolona broń własna oraz pisemnie użyczona (obowiązuje wpis do rejestru strzelnicy).
-
Cel zawodów
- Popularyzacja strzelectwa sportowego jako sportu olimpijskiego oraz proobronnego przeciw wykluczeniu strzelectwa.
- Umożliwienie realizacji „Regulaminu Licencyjnego PZSS” oraz Ustawy o Broni i Amunicji.
- Kwalifikowane współzawodnictwo w strzelectwie sportowym do rocznego rankingu w klubie, pistolet, karabin, strzelba. Zapewnienie Członkom Klubu Tym co nie mają broni własnej startu z broni organizatora.
- Promocja Powiatu Pilskiego poza jego granicami.
-
Organizator
- Strzelecki Klub Sportowy „Inter - Continental” Piła.
-
Termin i miejsce zawodów
- 17.05.2025 r. w godz. 10.00 -15.00 ( sobota).
- Strzelnica „HUBERTUS” Chodzież (obowiązuje regulamin strzelnicy „HUBERTUS” Chodzież).
-
Rozpoczęcie konkurencji
- Zgodnie z terminem określonym podczas zgłaszania się na adres email:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , bezpośrednio po rejestracji oraz opłatach wg nowego regulaminu. - Prosimy o przestrzeganie czasu strzelań.
- Kontrola broni na stanowisku startowym.
09.30 -10:15 Sprawy organizacyjne.
10:15 Rozpoczęcie konkurencji na osiach:
- Oś 25 m – tarcza wzór 23 p.: pistolet/rewolwer boczny zapłon kal. 5,6 mm
10 strz. ocenianych, 5 próbnych (postawa stojąc - dozwolone oburącz) - Oś 50 m – tarcze wzór ½ 23 p. karabin boczny zapłon kal. 5,6 mm.
10 strz. ocenianych, 5 próbnych (postawa leżąc z podparciem) - Oś 100 m – karabin centralny zapłon kal. do 8 mm, dowolne przyrządy celownicze, bez lunet
10 strz. ocenianych, 3 próbne – tarcza 23p (postawa stojąc przy słupku) - Oś „Trap” stanowisko 2 i 4. UWAGA: tylko przy zgłoszeniu sie do startu minimum 8 zawodników
10 rzutków ocenianych, bez rzutków próbnych. - Oś „Bażant” – 25 m. pistolet centralny zapłon
10 strzałów ocenianych, 3 próbne – tarcza 23p (postawa stojąca dozwolone oburącz) - Oś „Zając” – Strzelba IPSC – cele poperów na dystansach 10-15-20m
5 strzałów ocenianych w czasie . - Oś 50 m – karabin boczny zapłon kal. 5,6 mm ”Snajper” – tarcze ½ 23p
10 strz. ocenianych (dowolne przyrządy celownicze w tym lunety, kolimatory, postawa stojąc z oparcia łokciowego o pulpit) - Oś „Dzik – 50 m” konkurencja „ruchoma tarcza” 20 strz.
10 x przebiegi wolne czas 5.sek + 10 x przebiegi szybkie czas 2,5 sek. oraz 5 strzałów do tarczy centralnej. - Oś 100 m – karabin centralny zapłon kal. do 8 mm, „Snajper”, dowolne przyrządy celownicze w tym lunety, kolimatory
10 strz. ocenianych, bez próbnych – tarcza ½ 23p (postawa bezpieczna: stojąc przy słupku lub siedząc przy stole dozwolony - dwójnóg)
-
Uczestnictwo – prawo startu w zawodach oraz procedury
- Członkowie Klubu oraz Inni Członkowie PZSS, posiadający licencję PZSS wcześniej zgłoszeni na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (zgłoszenia startu prosimy przesyłać do godz.20.00 do czwartku w tygodniu przed zawodami). - Wymagane jest przybycie do biura zawodów i rejestracja w zgłoszonych wcześniej konkurewncjach.
- Do godz.12.00 w dniu zawodów można zgłosić swój udział w zawodach (osoby, które nie dokonały wstępnej rejestracji) oraz start w dodatkowych konkurencjach.
- Posiadający własną broń
- Klub zabezpiecza broń i amunicję w konkurencjach boczny zapłon, strzelba, karabin oraz pistolet centralny zapłon.
- Brak stawienia się w ustalonym czasie bez informacji, skutkuje brakiem możliwości startu i zwrotu startowego
- Zawodnicy ujęci w zmianach startujących wg zgłoszenia e-mail lub sms po osobistym potwierdzeniu danych na liście startujących oraz w metryczce startu w danej konkurencji, obowiązują metryczki wg PZSS.
-
Klasyfikacja
- Indywidualna: Open – oddzielnie Seniorzy oraz Młodzież.
-
Nagrody
• Puchary za I miejsca w konkurencji, dyplomy do V miejsca w konkurencji lub certyfikat uczestnictwa w zawodach.
-
Zgłoszenia
- Zgłoszenia należy kierować na dares:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do godz.20.00 do czwartku w tygodniu przed zawodami, a w przypadku nieobecności należy powiadomić Organizatorów zawodów - Istnieje możliwość startu w dodatkowych konkurencjach poza wstępnie zgłoszoną konkurencją przy zgłoszeniu się w dniu zawodów do godz.12.00.
- ILOŚĆ STARTUJĄCYCH OGRANICZONA – DO 80 ZAWODNIKÓW
-
Koszty uczestnictwa
- Członkowie klubu startujący z własną broń i amunicją - strzelba = 60,00 zł w tym rzutki, pozostałe konkurencje = 50,00 zł
- Startujący z broni i amunicji „organizatora” ponoszą ponadto koszty zużytej amunicji wg kalkulacji po „kosztach”.
- Członkowie Honorowi Klubu opłata 50% kosztów startowego + koszty amunicji przy broni i amunicji organizatora.
- Zawodnicy od młodzika do młodzieżowca start bezpłatny tylko w konkurencjach strzelba „trap” ora karabin i pistolet boczny zapłon.
- Prosimy by Startujący w konkurencjach kulowych posiadali własne lunety obserwacyjne jężeli ich potrzebują.
- Kontrola broni i amunicji przed zawodami oraz wyrywkowo na stanowisku przez Kierownika zawodów.
-
Inne procedury
- Wjazd/wejście na strzelnicą za zgodą Kierownika Zawodów lub kontrolera obecności na podstawie rejestru – e-mail (sms) zgłoszenia startu, obowiązuje max uczestnictwo 80 osób.
- Ustawianie samochodu w wyznaczonej strefie, przodem do drogi wyjazdowej.
- Potwierdzenie przybycia w biurze zawodów - podchodzenie pojedynczo do funkcyjnych zawodów, podpisaniu listy startowej z wpisem: że stan zdrowia umożliwia start w zawodach, opłata startowego, pobranie metryczki zgłoszonej konkurencji ponadto wpisać numery wnoszonej broni z nr. książeczki posiadacza broni ( wymogi ustawy o broni i amunicji).
- Przestrzegania zasad bezpiecznego przenoszenia broni, tylko w futerałach lub zasobnikach, obowiązują wskaźniki bezpieczeństwa podczas wyjmowania broni na stanowiskach.
- Udanie się na wyznaczoną oś strzelecką, obowiązuje ubiór i osprzęt strzelecki oraz maseczka ochronna i rękawiczki.
- Na wyznaczonej osi zgłaszają przybycie u sędziego/prowadzącego konkurencję, który określa kolejność strzelania oraz miejsce pobytu na osi strzeleckiej, na liście startowej odznacza obecność.
- Po zakończeniu strzelania konkurencji sędzia podaje przestrzeliny, który wpisuje w metryczkę, wynik w biurze zawodów.
- Dwa stanowisko strzeleckie w pistolecie i karabinie boczny zapłon wyposażone w lunety i okulary Organizatora.
- Każdy startujący ok. 15 minut po zakończeniu ostatniej konkurencji o ile nie czeka na oficjalne zakończenie może odebrać w biurze zawodów certyfikat startu.
- Wjazd/wejście tylko za zgodą Organizatorów z racji na ograniczoną ilość miejsc – max 80 Uczestników.
- Prosimy o przestrzeganie w/w regulaminu zawodów, określonych dodatkowych procedur i regulaminu na strzelnicy „Hubertus” oraz wykonywanie poleceń Sędziego Prowadzącego Strzelanie. Kwestie sporne, protesty oraz uwagi organizacyjne przyjmują i rozpatrują kierownik zawodów z kierownikiem biura obliczeń i przedstawia Sędziemu Głównym zawodów. Osoby nie respektujące w/w regulaminu i procedur, nie posiadające właściwego ubioru w tym okularów i słuchawek ochronnych lub stoperów nie zostaną dopuszczone do startu w konkurencji.
ORGANIZATOR ZASTRZEGA SOBIE PRAWO ZMIANY W REGULAMINIE ZAWODÓW.
Oświadczenie startującego ujęte na liście startowej oraz na metryczce za osobistym podpisem Startującego.
Startujący oświadcza przez złożenie podpisu na liście startowej oraz metryczce konkurencji , że zapoznał się z regulaminem zawodów oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez biuro klubu SKS
„ Inter-Continental” Piła zgodnie z zapisem w (Dz.U.2018 poz.1000 Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. z późn. zmianami) w tym również nieodpłatne wykorzystanie jego wizerunku z danymi
osobowymi jak na liście startowej lub metryczce podczas relacji z zawodów oraz promocji klubu i strzelectwa.
Terminy
- 2025-05-17 11:00 - 14:00
Wspierane przez iCagenda